Tagi
#Magda Szpecht  (7) #fotorelacja  (31) #premiera  (36)

Zamów Newsletter

Wysłano
X

FESTIWAL GENIUS LOCI
9 prapremier, 11 wydarzeń

10 – 24 września 2017 roku
Spektakle w Krakowie, Ojcowskim Parku Narodowym, Nowym Sączu i w Zakopanem

 

Miejsca mówią zawsze poprzez kogoś, kto chce słuchać. Dla festiwalu “Genius loci” punktem wyjścia jest znalezienie tych nowych oczu i uszu, które zobaczą i usłyszą mowę miejsc; nowych głosów, które pozwolą miejscom przemówić.

Miejsca naznaczone przez wielką historię i wielkich ludzi, miejsca kultowe, oswojone i obce, przestrzenie realne i symboliczne. Miejsca mityczne, które wszyscy znamy, i miejsca niecodzienne ze względu na swoje przeznacznie. Z pewnością będziemy ich doświadczać inaczej, bo po raz pierwszy jako widzowie, uczestnicy teatralnego zdarzenia. Miejsca te dzięki twórcom teatralnym objawią potencjał performatywny i sceniczny Staną się przestrzeniami spotkania,. Festwal “Genius loci” to przedsięwzięcie, w ramach którego teatr wychodzi poza swe mury, poszukuje nowych przestrzeni i nowych odbiorców. Można by odwrócić Kantorowskie zdanie “Do teatru nie wchodzi się bezkarnie”, by wyrazić przeczucie, że teatr też nie wchodzi do nieteatralnych miejsc bez ryzyka. Co wydarzy się w zderzeniu
teatr-miejsce, jakie obrazy, historie objawią się na nowo lub może po raz pierwszy? Instalacja Jakuba Skrzywanka “Live the city//Leave the city” na placu Szczepańskim w Krakowie wciągnie nas do multimedialnego teatru miejskiego; Krzysztof Garbaczewski opowie o
ostatnim rycerzu i pierwszym obywatelu w krajach słowiańskich: Tadeuszu Kościuszce, historię chorób toczących Kraków i ich związków ze sztuką w niecodziennych wnętrzach Instytutu Patomorfologii pokaże Katarzyna Kalwat. W podziemia cerkwi przy Szpitalnej zabierze nas młoda reżyserka Anna Popiel, żeby opowiedzieć o dwoistej naturze człowieka i twórcy – Jerzego Nowosielskiego; oczami pijanych angielskich turystów na barce Nimfa na Wiśle spróbuje na nas spojrzeć Piotr Ratajczak. W lustrze “Rejsu”, kultowego filmu z końca lat 60. zobaczymy siebie dzisiaj dzięki inscenizacji Bartosza Szydłowskiego, który na słynną Dużą Scenę Teatru im. J. Słowackiego zaprosił amatorów, a Tomasz Cymerman przewrotnie zapyta, czy kossakowski myśliwy na koniu z naturą w tle mógłby być kobietą. Zupełnie wyjątkowo zapowiadają się także wydarzenia poza Krakowem – w Jaskini Maszyckiej o tajemniczej zbrodni sprzed 18 tysięcy lat opowie Marcin Wierzchowski; o to, dlaczego doszło do rzezi polsko-polskiej w czasie rabacji galicyjskiej zapyta w Miasteczku Galicyjskim w Nowym Sączu Jakub Roszkowski , a bohatersko-zbrodniczą mitologię Józefa Kurasia “Ognia” zbada Wojtek Klemm w plenerowym spektaklu w Zakopanem.

W czasie festiwalu Genius loci teatr stanie się medium dla “ducha miejsca”; miejsca, w które wkracza. To duże wyzwanie i wezwanie - do dialogu społecznego, do redefinicji wielu krakowskich i małopolskich stereotypów, samoocen, tożsamościowych mitów, zbiorowych snów, fantasmagorii i - funkcjonujących w obiegowej świadomości -opiniotwórczych tendencji. Zapraszamy do wybrania się w podróż po szlakach wytyczonych na realnej i symbolicznej mapie Krakowa i Małopolski. Niech prowadzi nas genius loci!

 

Festiwal realizowany jest ze środków Województwa Małopolskiego i Urzędu Miasta Krakowa.

 Festiwal organizują: Teatr w Krakowie im. J. Słowackiego i Teatr Łaźnia Nowa

 Festiwal powstaje we współpracy z partnerami:
Małopolskim Instytutem Kultury
Muzeum Archeologicznym w Krakowie
Muzeum Okręgowym w Nowym Sączu
Muzeum Tatrzańskim
Teatrem im Stanisława Ignacego Witkiewicza w Zakopanem


KALENDARZ PRAPREMIER TEATRALNYCH I WYDARZEŃ:


10 - 22 września
LIVE THE CITY // LEAVE THE CITY
Plac Szczepański
LEAVE THE CITY - 10 września 2017 w godzinach 12- 22:00,
LIVE THE CITY - 22 września 2017 – od 12:00, finał wieczorem.
W międzyczasie rzeźba i przestrzeń instalacji będzie otwarta dla zwiedzających.

LIVE THE CITY // LEAVE THE CITY to rodzaj multimedialnego teatru miejskiego, korzystającego z narzędzi teatru ulicznego, rzeźby i interaktywnej instalacji. Twórca bazując na osobistych doświadczeniach, próbuje skonfrontować się z własną historią wpisaną w miasto. Pożegnać się z nim. Przestrzeń instalacji jest jednocześnie przestrzenią spotkania, otwarcia na mieszkańców Krakowa, którzy mają możliwość wypowiedzenia, wyrażenia własnej opinii o mieście, a także współtworzenia rzeźby tymczasowej.
LEAVE THE CITY // LIVE THE CITY to praca, która wychodzi z założenia, że to ludzie, mieszkańcy są genius loci danego miejsca. Finałem projektu będzie performans podsumowujący całość działań, wywiedziony z powstałej rzeźby, pozostawionych przedmiotów i opowieści mieszkańców, tworzący rekonstrukcję pamięci zbiorowej, polifoniczną i demokratyczną wypowiedź, nową legendę miejską.

Reżyseria, wykonanie: Jakub Skrzywanek
Dramaturgia: Mateusz Atman
Koncepcja przestrzeni instalacji: Marcin Chlanda
Muzyka i opracowanie audio: Kamil Tuszyński

 

10, 16 I 17 września, godz. 19:00
NARODOWE CZYTANIE REJSU
Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
Reżyseria: Bartosz Szydłowski

Atmosfera uroczysta, ale i prześmiewcza, narodowa, ale i lokalna. Uwspółcześniona wersja kultowego filmu w reżyserii Marka Piwowskiego, w której przewija się nasza rzeczywistość polityczno-społeczna, złożona z licznych absurdów, nowomowy, którą posługują się nie tylko politycy ale my wszyscy na co dzień. Miejsce – kwintesencja mieszczańskości i “narodowości” – Duża Scena Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie. Teatr – bombonierka, złocenia i stiuki pluszowe fotele, Kurtyna Siemiradzkiego oraz wielki żyrandol są tak silnym znakiem, budującym tak mocny kontekst, że wystawiane na tej scenie spektakle z trudem przebijają się z własną, indywidualną energią. Ta przestrzeń prowokuje i tak jest w „Narodowym czytaniu Rejsu”, gdzie perfekcjonizm tej architektury zaburza energia amatorów, którzy wprowadzają teatralne życie bliższe anarchii energii twórczej niż skonwencjonalizowanej formie.

Na podstawie scenariusza i filmu “Rejs” Marka Piwowskiego
Scenariusz i reżyseria: Bartosz Szydłowski
Współpraca dramaturgiczna: Bartłomiej Harat
Choreografia: Dominika Knapik
Asystent reżysera: Mateusz Janicki
Warsztaty, przygotowanie: Steen Hakon Hansen
Stylizacja kostiumów: Elżbieta Wójtowicz-Gularowska
Multimedia: Dawid Kozłowski, Przemysław Fik, Grzegorz Kaliszuk

Obsada:
Bożena Adamek, Marta Konarska, Tomasz Wysocki oraz Maria Bareła, Anna Bensel, Barbara Dziedzic, Anna Fisun, Jadwiga Jamińska, Marta Jamróz, Stefania Koncewicz, Hanna Napora, Ewa Nowakowska-Włodek, Ewa Skolias, Izabela Szalewska, Włodzimierz Bareła, Grzegorz Baran, Stanisław Dziedzic, Michał Kadula, Jacek Olak, Robert Osajca, Krzysztof Piła, Krzysztof Salawa, Zbigniew Szpara, Grzegorz Wójtowicz

 

11 i 12 września, godz. 19:00
LANDSZAFT. LEKCJA ANATOMII
Zakład Patomorfologii Klinicznej i Doświadczalnej,
ul. Grzegórzecka 16
reżyseria: Katarzyna Kalwat

Choroba jako nocna strona życia, najbardziej uciążliwe obywatelstwo; jako moneta, o dwóch twarzach: jednako prawdopodobnych i podobnie niemożliwych. Jak daleko odchodzi się od siebie, przechodząc na drugą stronę? Czy historia medycyny – dziwaczna maszyneria napędzana jednocześnie niezgodą na los i pragnieniem odpowiedzi, nie podąża podobnymi szlakami, co historia sztuki? Kraków, artyści ,,niczym syfilis w kościach, zdemokratyzowani i zweneryczniali'', cytując Baudelaire’a – jak bardzo (nomen omen) zainfekowany jest nasz język, sposób w jaki myślimy i patrzymy? A krakowskie społeczeństwo, bohema: czy przeżarte jest ,,duchem republikanizmu, syfilisem w kościach, zdemokratyzowaniem i zwenerycznieniem''.
A wobec anatomii spektaklu: czy da się człowieka obrać, do tkanek, do kości? Nasz spektakl rozgrywa się na terenie Teatrum Anatomicum Instytutu Patomorfologii na ulicy Grzegórzeckiej. Jest tam aula, która liczy sobie 125 lat, jedna z dwóch takich w Krakowie, zachowana w swojej oryginalnej plastycznie strukturze. To miejsce, w którym m.in. dokonuje się sekcji zwłok, w pewien sposób ukierunkowało nasze sceniczne działania. My również zajmujemy się anatomią, tyle, że anatomią aktora konfrontowanego z tematem, a także spektaklu konstruowanego w oparciu o ów temat – mówi Katarzyna Kalwat, reżyserka spektaklu.

Tekst: Weronika Murek
Reżyseria: Katarzyna Kalwat
Współpraca dramaturgiczna: Anna Róża Burzyńska
Scenografia i kostiumy: Anna Tomczyńska
Kompozytor – Wojtek Blecharz
Multimedia: Ewa Łuczak
Obsada: Iwona Budner, Sandra Korzeniak, Karol Kubasiewicz, Bartosz Ostrowski, Błażej Peszek

Produkcja we współpracy z Muzeum Farmacji w Krakowie.

 

13 i 14 września, godz. 19:00
SIMONA, GDZIE JESTEŚ
Teatr Łaźnia Nowa, Kraków
reżyseria: Tomasz Cymerman

Simona Kossak - córka Jerzego Kossaka, trzeciego w kolejności narodzin przedstawiciela krakowskiego rodu malarzy – batalistów. Miała być „czwartym Kossakiem” i kontynuować rodzinne tradycje. Jednak sam fakt, że urodziła się dziewczynką, sprawił, że nie spełniła pokładanych w niej nadziei i oczekiwań. Simona przez całe życie starała się iść swoją własną drogą. Poświęciła trzydzieści pięć lat swojego życia Puszczy Białowieskiej, w sercu której zamieszkała, by w końcu bezkompromisowo bronić tego unikatowego na skalę światową lasu przed dewastacją.
Spektakl „Simona, gdzie jesteś?” to próba wniknięcia w świat, w którym Simona się wychowała, od którego uciekła, i do tego, jaki na nowo postanowiła sobie urządzić. Posługując się jej biografią twórcy pragną zadać pytanie, czym jest polski konserwatyzm I przywiązanie do tradycji. Dlaczego Simona Kossak wyjechała z Krakowa, by nigdy tu nie powrócić? Dlaczego lepiej komunikowała się ze zwierzętami niż z ludźmi? Czym właściwie jest kossakowski obraz mężczyzny na koniu z naturą w tle?
Próby rozpoczęły się w Kossakówce, rodzinnej willi Kossaków ale ze względu na prace remontowe spektakl odbędzie się w Teatrze Łaźnia Nowa.

Tekst i reżyseria: Tomasz Cymerman
Scenografia: Karolina Mazur
Kostiumy i video: Kornelia Dzikowska
Muzyka: Michał Dymny i Piotr Żyła
Światła: Karolina Mazur
Obsada: Lidia Bogaczówna, Agata Grobel, Elżbieta Karkoszka, Marta Waldera

 

15 i 16 września, godz. 19:00
W OGIEŃ
parking przy Rondzie Solidarności w Zakopanem
reż. Wojtek Klemm

Józef Kuraś ‘Ogień’ – Wyklęty? Morderca? Janosik? Egzekutor? Na pewno nie bohater. A może jednak?
Żyjemy w czasach pokoju. I jednocześnie w czasach, w których niezwykle silnie obecna jest narracja patriotyczna, bohaterska. Narracja wojenna. Wymusza się na nas taki sposób patrzenia na świat. Każe się nam stawać na baczność wobec gipsowych pomników. Czy jednak budowanie tożsamości narodowej w odniesieniu do wojny ma jakąkolwiek rację bytu w czasie pokoju? Czy zawsze trzeba o tej wojnie pamiętać? Komu należy dzisiaj stawiać pomniki? Czy morderca może być w ogóle bohaterem? Czy wróg naszego wroga automatycznie staje się naszym sojusznikiem?

Tekst: Mateusz Pakuła
Reżyseria: Wojciech Klemm
Scenografia: Anna Maria Karczmarska
Muzyka: Dominik Strycharski
Obsada: Karolina Kazoń, Natalia Strzelecka, Mateusz Janicki, Marcin Kalisz, Wojciech Skibiński
Produkcja we współpracy z Muzeum Tatrzańskim i Teatrem im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem.

 

16 i 17 września, godz. 19:00
INWAZJA
Statek Nimfa na Wiśle, Kraków
reżyseria: Piotr Ratajczak

Grupa przyjaciół spod Liverpoolu chce w wyjątkowy sposób uczcić wieczór kawalerski Terry’ego. Ma być alkohol, dziewczyny i upojna zabawa do białego rana – wszystko na statku płynącym po Wiśle. Do pewnego momentu plan jest realizowany wzorowo, ale jesteśmy w Polsce, w Krakowie; nagle znad Plant, Błoń, albo nie wiadomo skąd nadciąga mgła. Statek płynie dalej, ale dumni synowie Albionu nie takich atrakcji się spodziewali…
„Inwazja” jest przedstawieniem, które tylko w pewnym stopniu traktuje o Anglikach. Stają się oni bowiem pretekstem, lustrem przyłożonym do nas samych. Przeglądamy się w nich i wyciągamy mniej lub bardziej odkrywcze wnioski, z którymi jak zwykle możemy coś zrobić, albo równie dobrze je zignorować. To ostatnie może nie być jednak takie łatwe, ponieważ twórcy w lekki, ale niezwykły sposób łączą teatr z rzeczywistością. Akcja naprawdę dzieje się na statku, statek naprawdę płynie po Wiśle, na brzegu naprawdę dzieją się różne dziwne i niewytłumaczalne rzeczy, widzowie naprawdę są w samym środku wieczoru kawalerskiego, mogą napić się wódki z przyszłym panem młodym, mogą odśpiewać hymn angielski, mogą zatańczyć i zaśpiewać… Jeśli tylko chcą.

Tekst: Piotr Rowicki
Reżyseria: Piotr Ratajczak
Scenografia i kostiumy: Matylda Kotlińska
Ruch sceniczny: Arkadiusz Buszko
DJ: Grzegorz Trestka
Dramaturg, asystent, research: Maria Marcinkiewicz -Górna
Obsada: Anna Sandowicz, Katarzyna Zawiślak-Dolny, Tomasz Augustynowicz, Antoni Milancej, Krzysztof Piątkowski, Radomir Rospondek, Rafał Szumera.

Produkcja we współpracy z Małopolskim Instytutem Kultury.

 

17 września - pokazy przez cały dzień
SERCE ODWAŻNYCH
Kopiec Kościuszki
Reżyseria: Krzysztof Garbaczewski

Kiedy wielki Afro-Amerykański nauczyciel i krzesiciel praw człowieka Booker T. Washington odwiedził Kraków w 1910 roku, wyjątkowym punktem swojej wizyty uczynił Wawel i grób wielkiego białego bohatera o trudnym dla niego do wypowiedzenia imieniu – Tadeusz Andrzej Bonawentura Kosciuszko.
“I knew from my school ¬history what Kosciuszko had done for America in its early struggle for independence,” Washington napisał później. “I did not know, however, until my attention was called to it in Krakow, what Kosciuszko had done for the freedom and ¬education of my own people. . . . When I visited the tomb of ¬Kosciuszko, I placed a rose on it in the name of my race.”
Niech nas nie zwiedzie łagoda woń tej róży, gdyż w swoich poglądach na rasę, i w jakże wielu innych, Tadeusz (Thaddeus po angielsku) Kościuszko (1746-1811) wyprzedzał swoją epokę. Wojownik o wolność na dwóch kontynentach, który nie obawiał się piętnować niewolnictwa pełniąc najwyższe funkcje jako główny inżynier raczkującej Armii Kontynentalnej. W swej rodzinnej Polsce, powodowany patriotyzmem znosił wyzysk klasy uprzywilejowanej nad chłopami, Żydami oraz drobnym mieszczaństwem, wywalczając dla większości z nich prawa obywatelskie. Jak pisał Jules Michelet, francuski historyk, “ostatni rycerz i pierwszy obywatel w krajach słowiańskich, który w pełni pojął znaczenie słów braterstwo i równość”.

Scenariusz: Zbigniew Bzymek
Reżyseria: Krzysztof Garbaczewski
Muzyka: Jan Duszyński
Kostiumy: Sławomir Blaszewski
Producent VR: Wojciech Markowski

 

18, 19 września, godz. 16.00-20.00
SZKOŁA UTOPII
Dom Utopii, Teatr Łaźnia Nowa
Autorzy: Marek Chlanda, Marcin Chlanda

Czym jest idea szkoły? Czym jest szkoła jako konkretna przestrzeń z poszczególnymi salami- klasami? Jak to jest powracać do siebie z etapu szkolnego – okresu bycia uczniem?
Projekt Marka i Marcina Chlandów - ojca i syna – dwójki plastyków, autorów istalacji, perfomance’ów. Budynek byłej szkoły elektrycznej staje się przestrzenią kreacji. Przestrzenią bycia, myślenia, wspominania; przestrzenią działania. W opuszczonych przez uczniów i nauczycieli salach powstaje autorska fantazja na temat szkoły oparta na relacji twórców z zastanym miejscem, jego historią, materialnością oraz własnymi wspomnieniami. Będziemy zaproszeni do obcowania w przestrzeni szkoły, do odbycia podróży przez szkolne klasy - sale tematyczne; do udziału w lekcjach utopii.

 

20 i 21 września, godz. 20.00
NOWOSIELSKI. BYT / NIESUBTELNY
podziemia cerkwi przy ulicy Szpitalnej
Pokazy 20, 21 IX, godz. 20:00
Reżyseria: Anna Popiel

Młoda reżyserka, i zarazem autorka tekstu, zaprasza nas do podziemi prawosławnej cerkwi na spotkanie z Jerzym Nowosielskim - wybitnym malarzem, a zarazem prawosławnym myślicielem, którego poglądy niejednokrotnie ocierały się o herezję. Autorkę interesuje Nowosielski jako fenomenalny artysta widzący i czujący więcej niż inni, a także jako człowiek boleśnie świadomy swoich słabości.

"Fascynuje mnie „dwoistość” tej postaci, „pęknięcie” widoczne w jego twórczości, poglądach, wierze, życiu codziennym. Był rozdarty między między "niebem" duchowych tęsknot i olśnień, a piekłem fizycznego upadku. Subtelny teolog, profesor-erudyta i natchniony artysta z jednej strony, a z drugiej wręcz gnostyk brzydzący się materialnym światem. "Nietoperz w świątyni". Koneser kobiecego piękna, a zarazem erotoman-sadysta. Człowiek, który regularnie jadał mięso, a jednocześnie porównywał przemysłowy ubój zwierząt do Holocaustu i głosił powszechne zbawienie zwierząt na Sądzie Ostatecznym. Doceniony w Polsce jako artysta, ale z racji "wschodniego" ducha swej sztuki kompletnie niezrozumiany na Zachodzie. Wyszydzany w Polsce jako Ukrainiec i odrzucany na Ukrainie jako zbyt polski, a sam przekornie sytuujący się idealnie „pośrodku”. Człowiek, dla którego sam fakt istnienia był źródłem niewymownego bólu nie dającego się zagłuszyć."

Jedynym ratunkiem jest wiara oraz sztuka - domena „bytów subtelnych”, która jest w stanie rozproszyć mrok ludzkiej duszy i tchnąć w nią nadzieję. W roli Nowosielskiego wystąpi Kajetan Wolniewicz.

Tekst i reżyseria: Anna Popiel (WRD PWST)
Obsada: Kajetan Wolniewicz

 

21 i 22 września, godz. 18.00
RABACJA
Miasteczko Galicyjskie, Nowy Sącz
reżyseria: Jakub Roszkowski

W całym kraju wrze. Nie da się już stać z boku i tylko patrzeć. Przemoc psychiczna zmienia się w przemoc fizyczną. W dążeniu do wolności, do suwerenności nikt nie uznaje kompromisów. Podziały społeczne są tak ogromne, że nie sposób ich już w pokojowy sposób zasypać. Już nie. Skumulowana po wszystkich stronach frustracja, nienawiść i agresja muszą w końcu wybuchnąć. Finałem musi być rozlew krwi. Wojna domowa. Rzeź.
Jak to się stało? Co do tego doprowadziło? I czy można było to jakkolwiek zatrzymać?
Jest luty 1846 roku. Szlachta organizuje powstanie. Austriacy organizują obronę. Chłopi ostrzą kosy. Za chwilę rozpocznie się rabacja…

Tekst i reżyseria: Jakub Roszkowski,
Scenografia i kostiumy: Mirek Kaczmarek
Muzyka: Stefan Wesołowski
Asystent reżysera: Sławomir Rokita
Obsada: Agnieszka Judycka, Agnieszka Kościelniak, Grzegorz Łukawski, Tomasz Międzik, Sławomir Rokita, Jerzy Światłoń, Tadeusz Zięba oraz muzycy ludowi

Produkcja we współpracy z Muzeum Okręgowym w Nowym Sączu.

 

23 i 24 września, godz. 18:30
OJCOWIE
Jaskinia Maszycka, Ojcowski Park Narodowy
reżyseria: Marcin Wierzchowski

Na początku lat 80-tych XIX wieku krakowski archeolog, Godfryd Ossowski, dokopywał się prawdy o przeszłości tych ziem m.in. w Jaskini Maszyckiej. I przebił się przez 16 tysięcy lat, do epoki lodowcowej, kiedy to jaskinię zamieszkiwali polujący na nosorożce, bizony i antylopy przedstawiciele kultury magdaleńskiej – tej samej, która wymalowała jaskinie w Lascaux czy Altamirze. Czy możemy z dumą powiedzieć, że byli to nasi przodkowie? Że wywodzimy się od tych, którzy wśród mamutów tworzyli przypuszczalnie pierwsze szkoły artystyczne w historii? Których wymalowane na ścianach jaskiń zwierzęta – 30 tysięcy lat przed wynalezieniem animacji! – poruszały się w świetle migocącego ognia? Pozostały po nich tyleż piękne, co tajemnicze przedmioty. Oraz ich szczątki. Szczątki noszące ślady przemocy. Szczątki noszące ślady ludzkich zębów.
Detektywi twierdzą, że miejsce zbrodni mówi. Czy dasz się zabrać na miejsce zbrodni? Żeby posłuchać, co mówi. Co mówi o Twojej przeszłości. I czy ma coś do powiedzenia nam: gatunkowi u progu klimatycznego przesilenia, nam – społeczeństwu schizofrenicznie rozdartemu?

Scenariusz i reżyseria: Marcin Wierzchowski
Scenariusz i dramaturgia: Daniel Sołtysiński
Kostiumy i elementy scenograficzne: Agnieszka Kochańczyk
Muzyka: Urszula Chrzanowska
Projekt obiektów animacyjnych: Olga Ryl-Krystianowska
Obsada: Bożena Adamek, Pola Błasik, Dorota Godzic, Ewelina Przybyła, Jakub Klimaszewski, Rafał Pietrzak

Produkcja we współpracy z Muzeum Archeologicznym w Krakowie.

Data publikacji
24 sierpnia 2017

Teatr Łaźnia Nowa

os. Szkolne 25 Kraków   biuro@laznianowa.pl   sekreteriat: 12 425 03 20     bilety: 12 680 23 41

Następna
SZKOŁA UTOPII